Doppad mobil!

Ja igår fick min mobil ett bad i kaffe med mjölk av Amanda.

Idag fungerar den klockrent! =) Det är inte illa. Jag ska inte klaga på att den inte tål fukt iaf! Det sipprade verkligen ur kaffe ur knappsatsen.


Men Jag kom på en smart idé och torka den på då jag inte har någon hårfön så la jag den på dammsugarens utblås med varmluft o lät dammsugaren gå på tyst så de kanske va de som gjorde susen?

Dock knastrar högtalaren när man pratar med fólk o har högsta volym för o höra men sänker man ett snepp så funkar den klockrent! =)

Just nu sover min Amanda, och jag ska gå loss med dammsugaren o dammsuga vardagsrummet då de ligger katt o hundhår överallt.
 
Vi hörs sen.. =) Har en hel del inlägg till o bjuda på idag!



Jag har gästbloggat hos:

Klicka på länken för o komma till inlägget

http://mammamelissa.blogg.se/2009/july/gastblogg-desidera-och-hennes-forlossningsbe.html

Kommentarer
Postat av: Malin & Oliver

Jag hittade din blogg via Mamma Melissa. Jag ska vara helt ärlig och säga att jag inte ens har ord att skriva något vettigt.

Jag är imponerad över att du orkar ta dig igenom dag efter dag. Jag antar att det är din ursöta dotter som ger dig kraft? Jag tänker på dig, även om jag varken känner dig eller fast det inte hjälper det minsta.



Min farmor dog för snart 1½ år sedan. Vi hälsade på henne på sjukhuset på lördagen och det sista jag sa var; Vi ses imorgon farmor. Men jag kom aldrig. Jag åkte aldrig dit på söndagen. På måndagen dog hon. Jag har sån ångest över det, så jag vet vad du menar med Robin. Jag har gång på gång gråtit och sagt att jag är så ledsen att jag aldrig kom, jag hoppas hon hör mig, men inte hjälper det... Ångesten finns där och äter upp mig inifrån och ut. Tillslut känns det som man bara är ett svart hål. Och det är så jag antar attdu känner dig. Som ett svart hål. Ett mycket vackert sådant måste jag säga.



Du är en underbar mamma. Till alla dina tre barn. Glöm aldrig det.

2009-07-15 @ 12:47:07
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/
Postat av: Nettan-Saknaden

Jag hittade din blogg via Mamma Melissa.

Jag finner ingentligen inga ord att skriva något till dig, när jag läste din "förlossningsberättelse" hos Mamma Melissa, så kunde jag inte hålla in tårarna.

Jag tänker verkligen på er, jag är imponerad att ni orkar med alla dagar, men som sagt "livet går vidare" ni har ju också tur som har en urgullig dotter som får livet att gå vidare, för det blir väl som att ni lever för henne?

Det är hemskt att det finns männsikor som förlorar sina barn, det borde inte äns existera.



Jag förlorade själv min x-tra pappa för snart 4 månader sedan, man känner sig så tom och livet känns så elakt och meningslöst, men som sagt livet går vidare men det är inte det lättaste.

För, för varje dag som går så blir saknaden allt större och det blir mer begripligt att han aldrig mer kommer hem, det är det hemskaste.



Du är en underbar människa. Du är också en underbar mamma/änglamamma till dina 3 barn.

Fortsätt kämpa.

Kramar Nettan!

2009-07-15 @ 19:35:37
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0