nu...

andas jag äntligen ut mer o mer för Kevin.

Michael ringde i från sjukhuset nu och sa vad läkaren sagt. Dom tycker allt ser väldigt bra ut o allt är stabilt men dom vill ha kvar han i några dagar för observation med tanke på blödningen o allt. Dom vet fortfarande inte vad de beror på men dom tror att de har med Robin o göra. Dom hade ju gemensan blodcirkulation men dom opererade ju moderkakan för o fördela den, men de är ofta de finns små små kärl kvar mellan dom så dom tror att de har blivit något genom cirkulationen efter robin dött och slutat cirkulera blodet om jag fattat allt rätt.

Dessutom ska maten höjas för Kevin nu, han är hungrig eftersom maten smällts ner så fort så nu ökar dom till 25 ml och sen ikväll 30 ml. O i eftermiddag/kväll när jag är där ska jag även amma honom lite om han kan och orkar suga. Vi får se ;-)


Nej nu ska jag fixa lite här hemma o pussa min STORA tjej, hon är enorm mot lille Kevin.


Skriver mer sen!




Kommentarer
Postat av: Maria

2009-01-13 @ 11:37:55
Postat av: Vanessa

Hej mamma muuuu :-D

Vad skönt att det verkar vända med kevin nu, håller tummar och tår. ta en cigg åt mig med nästa gång du röker.. e så sugen ..

kram på dig.. gott att få vara hemma om så bara en korttis..

2009-01-13 @ 14:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0