Kommentarer och försök till tröstande ord...

...................................................................................................................................................................................................................................

Var glad att du fick en pojke som levde iaf.

Det kanske var meningen att de skulle hända.

Chanserna från början var ju inte så bra så du hade väl ändå ställt in dej på detta.

Ångrar du inte att du behöll dom från början, tänk om du valt spontan abort då hade du sluppit detta nu.


...................................................................................................................................................................................................................................

Ja, de här är väl bara hälften av allt man fått höra..

Jag är glad för att min ena son lever men hade varit  betydligt gladare om båda levt!!

Ja de kanske är meningen att du ska dö om 3 min bara för du är du..

Jo givetvis genomgick jag en hel laseroperation o gjorde allt jag kunde för att båda  skulle överleva ttts.
Men jag var ändå negativt inställd hela graviditeten för jag hade ju ändå ställt in mig på att han skulle dö.

Ja jag hade sluppit sitta o höra på folk som kläcker ur sig sånt som du. Varför skulle jag ångra mig? för jag hade haft yttligare 1 son mindre i livet? jo givetvis ångrar jag mig.

Vad fan tror ni? inser inte folk att de dom säger är riktigt korkat?



Kommentarer
Postat av: Monica (Alice mamma)

Meh, så j*vla onödigt skrivit!!! :S Skit i sådana kommentarer, jag tycker du är stark som ens orka stå upp efter allt du gått igenom. Kramar

2009-01-11 @ 06:24:06
Postat av: Tessan

va e det för pucko som sagt sånt??? herregud...

har man bara sånt att säga kan man ju lika gärna va tyst! tusen kramar från oss allihop..

2009-01-11 @ 10:38:49
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Tyvärr finns det idioter överallt, denna idiot har säker inga egna barn eller förlorat någon som hon/han älskat.. Strunta i dom det är bara avundsjuka på att du har något dom inte har..



Tänker på er!!



Många Kramar Mammanna

2009-01-11 @ 12:12:59
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: vejjo

gah, vilket pucko, skicka mig på aset som skrev så, så ska h*n få höra ett och annat från mig.

2009-01-11 @ 12:28:18
URL: http://eightbits.blogg.se/
Postat av: Christina

Kära du, att skriva något sådant eller att säga något sådant är bland det värsta som finns, skulle aldrig få för mig att ens yppa det till någon som mist ett barn, jag vet ju själv hur du lider i det tysta och tänker på dig. Ha det nu så gott du kan // Kram Christina

2009-01-11 @ 14:27:17
Postat av: Madeleine.

Hittade hit genom FL, jag tycker du verkar vara en jättestark tjej som klarar av detta samtidigt som du har två barn att ta hand om. Vilka enkelspåriga idioter, det finns då folk till allt. Ta inte åt dig av alla dumma kommentarer, det spelar ingen roll om man har varit inställd på att ens barn kanske inte klarar sig man känner fortfarande fruktansvärd sorg. Man har fortfarande förlorat sitt barn, fattar inte folk det?!

Lycka till med allt, hoppas det går bra för dig och din familj. Kramar.

2009-01-13 @ 08:59:38
URL: http://mongomadeleine.blogg.se/
Postat av: Valkyrian

Jösses vilka dumma kommentarer du har fått :(

2009-01-13 @ 12:28:03
Postat av: Gry

Hvilken idioter! gratis med dine pojker,beklager at du også fikk et himmelbarn.Håper alt går bra med hele familie.Amanda er også så søt,og er nok en stolt søster.

Nei vi har aldri noen barn å miste uansett ,så folk burde heller holde tyst!

Kos dere!

2009-01-19 @ 10:21:10
Postat av: Ann

Men herregud asså... Tänker inte vissa personer alls eller? Självklart är man lessen över att man har folorat något sååå underbart fint. Ni tog chansen att kunna få era tvillingar men tyvärr så blev det så som de blev inget någon kan göra något åt. Det ända folk kan göra nu är att stötta er i månt och mycket. Blir så arg på folk som inte kan hålla vissa åsikter inom sig. MÅNGA STYRE KRAMAR från Ann och Josefina (Anniii) på fl

2009-02-17 @ 15:26:34
URL: http://josefinasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0