God kväll...

Idag har både jag och Michael varit hos Kevin =) Christina (Amandas farmor) kom och passade Amanda idag så vi kunde åka dit o sätta oss båda två. Tack så mycket Christina!


Det går verkligen framåt för Kevin nu. All medicin är borta, bara droppet kvar. I morgon åker troligtvis artärnålen bort oxå ( den som sitter i kroppspulsådern o mäter blodtryck m.m) Och ikväll får han 40 ml att äta, han ska upp i 47-50 ml. Det är vad han ska äta. Och han har även fått ammas idag. Han orkade inte suga i sig hela mängden så han fick restrerande 15 ml i sonden. Men han sög i sig 20 ml iaf sen orkade han inte suga mer utan somnade med bröstet i munnen =)

Så nu ska han börja kopp matas på neo, o han ska få visa själv när han är hungrig så det är inte bestämda tider som gäller längre. Det visar dock fortfarande blod i avföring på stickorna men de är inget dom oroar sig för i nu läget när allt är så himla stabilt utan dom tror de är gammalt blod som kommer o de kan komma upp till ca 1-2 veckor efter en sådan stor blödning Kevin hade. Jag insåg först igår att det var mycket blod han förlorat, då läkaren sa att det var lite mer än hälften av vad hans kropp hade han förlorade i blodmängd =S

I morgon måste vi ta tag i och ringa prästen så vi kan prata mer o Robins begravning, även ringa västra kyrkogården o få en gravplats till han..


Lite bilder från idag...









Bild 1. Kevin. Låg på magen i sängen o sov när vi kom =)

Bild 2. 2 av mina älskling killar =)

Bild 3. Kevins säng o medicin ställ, bara en sak kvar av 4 =)


Nu ska jag pallra mig i säng, fast kommer garanterat fastna o kolla nåt.. Pumpning innan sovdags med förresten.

Sov gott...


Kommentarer
Postat av: vejjo

awww, kevin är så liten jämfört med michael fniss

2009-01-15 @ 19:24:14
URL: http://eightbits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0