Flytta!

Ja nu ska jag dlytta in på östra om några timmar. Och i morgon runt lunch flyttas vi till Mölndal. Så nu slänger jag i mig frukost o sen ska jag ut en snabbis. Sen måste jag handla mat till mig oxå som jag kan ha där idag/morgon.

Så nu blir de ingen update på några dagar skulle jag tro, eller de beror på om jag orkar ta med mig MiBs bärbara med trådlöst.. Fast de blir nog i morgon..



Nu ska jag packa ner de sista o sen blir de rökning.. Måste ringa tandläkaren o trygghansa innan jag åker med så passar på när jag är ute..



Lite bilder...

Favorit sovsättet =)





Nybadad och nymatad =)


Kommentarer
Postat av: Tessan

sååå söt, lille gosingen...

2009-01-16 @ 12:21:05
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Postat av: hanna

han är ju URgullig, filten kommer till användning=)

2009-01-16 @ 15:10:43
Postat av: Vanessa

Vilken kille :-D

kanske kan bli nått för cheyenne när han blir större :-D sköt om er kramisar

2009-01-17 @ 20:01:07
Postat av: Maria

oo han e jättesöt! =)

2009-01-17 @ 21:11:15
URL: http://byggmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0