2 Januari 2009.

Och jag är uppe tidigt. Vart uppe sen 7 ;-)

Ska ringa min läkare nu på morgonen  och få en tid till henne någon gång under dagen o de kan bli när som helst ;-)

På nyårsafton gjorde jag en vurpa på en papperskasse o satte mig på knä, och givetvis har jag lyckats sträcka till hela bäckenbenet. Jag som redan hade ont där med foglossning o sånt, nu ser jag ut som en gammal dam på 80 år som vandrar omkring i mellan åt ;-) Tur man ska till både läkare och bm idag.. =)

Igår målade vi Amandas säng =) Blev fint, blev som skåpet och byrån inne i hennes rum.. Sen ska faster Maria få fria händer o måla något på sängen ;-)

Nyår bestod av att kolla raketer o lyssna på polisradion ;-) hehe... hände rätt mycket :-)
Amanda var helt galen när dom sköt raketer, helt till sig. Ta dom, ta dom skrek hon.. Haha.. Hon ville väl ha in alla fina färger ;-) 01.30 somnade ungen den natten..

Nej  måste klä på mig och äta lite frukost sen ringa henne, vet inte om jag skulle ringa 8 eller 9 så ringer halv nio ;-)



En bild på tågbanan hon fick av sin farbror o faster i julklapp.





Kommentarer
Postat av: Emelie

Melker fick likadan :-)

2009-01-02 @ 12:19:39
URL: http://emeliebelllos.blogg.se/
Postat av: barnshoppingbloggen

Spännande med tvillingar! Lycka till & välkommen till barnshoppingbloggen!

2009-01-03 @ 20:56:17
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0