Inga svar..

Fanns inga svar från Robins obduktion som gav en exakt dödsorsak. Dom har inte hittat något, så nu odlar dom o kollar på bilder hur allt såg ut m.m. Men troligtvis beror hans död på tvillingtransfusionen. Han låg ju ändå 3,5 vecka efter från start o sen 2 veckor o de har antagligen vart tufft för han så han inte orkade hela vägen ut.

Fick även ett jätte fint kort på Robin med mig hem. Så de står nu i bokhyllan, o där ska de stå. Många tycker väl jag är knäpp som har bilder på ett dött barn framme men han är vår son o förblir de alltid så därför ska han finnas där så man varje dag kan titta på detta lilla underverk som vi skapat. Kevin kommer de oxå finnas bilder på..

Idag fick jag hem brev från spädbarnsfonden jag blivit medlem i. Där ska vi varje jul o födelsedag skänka in pengar för att stöda forskningen till att spädbarn dör. Så ska starta en egen insamling som går genom Kevin o Robins namn där vi ska sätta in pengar. O där kan även andra göra detta. Dom som vill stödja forskningen vill säga.


Nej nu ska jag laga mat sen kommer Michaels jobb Fredrik hit o käkar mat o så..


Hej hej

Kommentarer
Postat av: Maria

ja tycker inte du är knäpp som vill ha kort på dina söner i bokhyllan! dem är din söner och du måste få kolla på dem lika ofta som på amanda!kram!

2009-02-16 @ 16:59:09
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: Ingrid S

Självklart att deras fotografier ska stå i bokhyllan. Robin och Kevin är med er alltid, överallt.

Var rädda om varandra!

2009-02-16 @ 20:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0