Hej!

Sista inlägget alla kan läsa. Dom som lämnat kommentarer har fått lösenordet hit hoppas jag? Om inte så lämna en ny kommentar..




Innan idag ringde spädbarnsfonden upp o pratade lite med mig. Hon hade själv förlorat 2 barn så hon vet hur de är..

Igår var vi o besökte Kevin.. Ville bara slita upp han väcka han för han såg så himla fridfull ut. Så fin.. Såg ut som han sov o skulle vakna när som helst. Men man inser efter ett tag att han aldrig mer kommer vakna.

Skriver det här en ända gång nu när alla kan läsa..

Jag tänker inte försöka skaffa mer barn nu. Det kommer dröja.. Just nu vill jag aldrig mer ha barn. Jag tänker försöka igen när jag "läkt". Och hur lång tid de tar vet jag inte, jag kanske aldrig läker. Eller jag kommer aldrig o läka ihop riktigt men lite förhoppningsvis. Så sluta tjata om det, tack.



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Jag har inte fått något lösenord. Fast du kanske inte ville ge till någon du inte känner? (Min mail finns som en länk i namnet)

En stor kram till er familj/ Linda.

2009-02-24 @ 10:04:36
Postat av: Monica (Alice mamma)

Hej, jag har inte fått nå lösen. om jag skulle få det vill säga :P Kram

2009-02-24 @ 13:26:56
Postat av: Christina

Hur har det gått med byxorna ??? Fick Michael sytt upp dom för dig ???? Ta väl hand om er // Kram Christina

2009-02-24 @ 15:13:03
Postat av: Malin

Jag har fått lösen och användarnamn men fick ett mail nu om återkallande gällande detta? ...

2009-02-24 @ 15:44:48
URL: http://smuffen.blogg.se/
Postat av: Ingrid S

Nu hoppas jag att folk respekterar er svåra situation och inte håller på med en massa dumma frågor. Nu är det en dag i taget, små, små steg.



Var rädda om er!

2009-02-24 @ 16:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0