Bilder...

Kevin läggs i kistan i sin sista vila..



Stängt locket.. De jobbigaste av allt. Här vet man att man aldrig mer få se o röra sitt barn...



Blommor...

Från Anders Maria och Magnus




Från Farmor och Farfar


Från Ann-Christine, Peo Nathalie


Från Denny på begravningsbyrån


Från Michaels Jobb


Från Marianne,Jan, Anna och Birgitta med familj..


Från Mormor,Morfar,Jimmy med familj, Carina med familj samt Marita med familj


Kistan.. o bilder på resten av begravningen........








Skylten i Juttas rum, tycker den är så söt..






Skiter i lösenordet på bloggen nu... folk får läsa o tycka va dom vill o tar dom åt sig är dom helt enkelt dumma i huvudet...


Kommentarer
Postat av: Ann (anniii på FL)

När jag ser dessa kort så gråter jag nåt så fruktansvärt, Varför skulle det hända er? Visst även om jag inte känner er men varför? Varför ta framtiden iställer för historien? Mycket fina blommor och ja allt var jätte fint på korten. Massa massa kramar Ann och Josefina

2009-02-28 @ 15:23:27
URL: http://josefinasmamma.blogg.se/
Postat av: Christina

Mycket fina bilder, gråter när jag ser dom, tänker på er // Kram Christina <3

2009-02-28 @ 20:47:16
Postat av: Anna

Tårarna rullar.. Vill bara krama om er.



en sund inställning, ta inte åt sig av skit bara.



Tänker på er varje dag!



Kramar

2009-02-28 @ 20:59:36
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Sara

Vilken fin kille ni fick... Så orättvist att han inte fick stanna hos er. Men han kommer alltid finnas hos er ändå, och se ner på er från molnen där han leker med sin bror och alla andra änglabarn...

2009-02-28 @ 21:30:42
Postat av: Ingrid S

Kevin är så fin, ser ut som att han sover. Gosefilt och gosesaker fick han med sig.

Det går inte att föreställa sig vad ni går igenom nu.

Kanske bara några rader kan göra att ni känner ett slags stöd. Tänker så mycket på er.

2009-02-28 @ 22:44:02
Postat av: Sara

Jag beklagar verkligen!



Jag vet inte vad jag ska skriva.. Ni är verkligen starka, och jag tänker på er!

2009-03-01 @ 12:13:34
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Nej vad ledsen jag blir!

Jag beklagar verkligen så innerligt djupt!

Påminner om min lilla Philips begravning i Januari i år.

Så himla vackra bilder, ni fick en väldigt vacker begravning det märks utifrån dessa bilder.

Det är så oerhört viktigt att den sista dagen bli fin.

Sorgen är outhärdlig och det värsta en människa kan gå igenom.



Massa, massa styrke kramar!





2009-03-01 @ 17:00:31
URL: http://middemadde.blogg.se/
Postat av: Vanessa

tänker på er och kan bara i mina värsta mardrömmar ana vad ni går igenom igen..

kram

2009-03-01 @ 20:20:57
Postat av: Wictoria - Mamma till sebastian

Måste bara skriva att det är så hemskt, jag är så ledsen för eran skull. Ingen förälder ska behöva gå igenom detta. Man känner sig helt tom men ändå måste man skriva någonting. Jag och min vän satt o lipade i telefonen när vi fick syn på bloggen.



Så fina och underbara killar, så vackra.



Jag önskar er all lycka i framtiden och jag vet att det inte är så mycket för världen det jag skriver.. Men jag sänder alla mina bästa tankar till er och era söner. Och det känns så hemskt, kan inte sätta mig i hur hemskt det är. Men jag kan ändå förstå till en viss del hur det skulle vara o aldrig mer få träffa sina barn.



Det här är en sån sak som jag alltid kommer komma ihåg. Jag ska tänka på er.



Och vilken otroligt söt tös ni har.

Hon ser ut som en liten prinsessa.



Kramar /Wictoria





Rest in peace.



2009-03-02 @ 23:41:45
URL: http://wictooria.blogg.se/
Postat av: 19 år och mamma

finner inga ord för vad jag ska skriva.

jag är hemskt ledsen för vad ni fått/får gå igenom.

fann din blogg nu ikväll och har inte kunnat sluta att läsa. vilka underbara tösar!

gråter samtidigt som jag läser.

somsagt, vet inte riktigt vad jag ska skriva. men kände att jag ville skriva något och hoppas att det är ett litet stöd iaf. ingen ska behöva få gå igenom detta! ingen..

sånt här får en att krama om sin barn extra mycket.

tänker på dig/er. kramar

2009-04-30 @ 00:07:56
URL: http://sarahsamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0