Att ni..

Ens orkar hålla på. I det tillståndet vi är i. Käfta om att ni inte får komma. Ge er för helvete. Jag orkar inte. Säger vi nej är det helt enkelt nej. Och att vissa tror att Michaels blogg är riktat till en viss person har fel. Det är riktat till ALLA som tjatar om att få komma. Jag har valt de människor jag känner ett stöd i att komma på begravningen samt dom som träffat Kevin. Är det så svårt och förstå det? Man ska fan inte ens få ha en begravning för sin son fören det ska börja bråkas och käftas. Tror ng det är något vi vill bråka om i den sorg vi befinner oss i? Ett jävla fucking ord till om att ni inte får komma så kan hela förebannade bunten jag känner skita i att komma. För jag orkar fan inte tjaffsa med er mer. Ta gärna åt er, det är riktat till dom som gör det. För sjuka idioter som inte kan förstå att bråk och skit snack är det sista vi behöver i en stund som denna. Min blogg blir det lösenord på sen när jag kommer hem för folk som inte kan förstå ska inte in här och läsa heller. Hej då

Kommentarer
Postat av: Anna Gävle

Har läst din blogg ett tag nu .. så du menar att folk i din omgivning tjafsar om att få komma på begravningen?..



det va det sjukaste jag har hört .. dom är inte äns värld att ha i sitt liv så enkelt är det .. för en riktig vän ska vara där å stötta i svåra tider



man ska välja sina vänner med stor omsorg :)



ta hand om er (du micke å Amanda å Bixten) för det är domm ända som är viktiga i allt .





kram Anna

2009-02-21 @ 08:35:31
Postat av: Ann (anniii på FL)

Jag har hittat hit in från www.pillaaaan.blogg.se. Jag blir verkligen verkligen lessen för eran skull för det med tvillingarna. Men jag blir såååååå arg på dom som jag läser om skall hålla på med att dom skall komma på begravningen. Kan dom verkligen inte fatta ett Nej? blir så arg att dom inte kan respektera eran vilja. Sjuka människor tyvärr i min menning. Håller med Anna innan att vänner skall vara å stötta er i alla tider och beslut. Beklagar verkligen av hela mitt hjärta och kropp över det ni har fått/går igenom just nu. Massa massa tröst kramar från Ann och Josefina.

2009-02-21 @ 12:06:13
URL: http://josefinasmamma.blogg.se/
Postat av: killcraig

trodde detta var över håller någon på och tjattar ännu??????? och vad var det jag sa backar ur i sista sekunden kram

2009-02-21 @ 13:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0