Inget dagis idag

Min lilla flicka är snuvig, feber, o låter grötig i halsen. Säger att hon har ont i pannan (tror hon har ont i huvudet) och i morse hade hon så ont i magen att hon grät så funderade flera ggr på o åka in men så bara pang försvann det. Så får se om de utvecklar sig till något mer eller om de bara försvann.


Min elektriker är lat, men nu har han satt upp ute lampan.. Äntligen!!!

Nu är det bara fönsterlampor och en taklampa som ska upp. Men de dröjer säkerligen 1 år innan det händer.

Bli aldrig ihop med en hantverkare för dom gör inget hemma som har med deras jobb o göra!! Eller jo efter 1 år eller om du har tur några månader, med mkt tjat...





Idag har jag o Amanda pysslat lite.. Blev ett penn ställ till henne med Nalle puh och lite glitter.. O så har vi lekt med leran o kollat på film. O myst o myst. Precis som man ska nä man är sjuk, kura ihop sig med täcke o kudde i soffan o glo på film o bli uppassad.              

skriver mer i morgon om jag hinner. Kram

Kommentarer
Postat av: Christina

Gott att du fick upp utebelysningen, Bertil fick för 3 år sedan (när han fyllde 50 år) en omdragning av elen i hela huset av Michael, tror du att han har gjort något ännu? Nej, så av den anledningen önskar jag mig inget till huset, jag vill ha mer personliga saker ;) Hoppas att Amanda kryar på sig. Ha det gott // Kram Christina

2009-08-17 @ 18:11:26
Postat av: Therese

här händer ingenting heller, en så enkel sak som att sätta upp en rullgardin, det e 2 skruvar lixom hehe å tusen såna saker till, men när det ska fixas hos nån annan går det med raketfart, nog typiskt män hehe

2009-08-17 @ 19:57:50
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

alldrigfel med en lampa eller 2 :-)



Hoppas amanda är bättre.. mina killar blev med dåliga nu på kvällen och det ser ut som om cheyenne e på god väg hon med..

kram på er hela högen..



peter får prata med mikael i morgon.. skall käka middag nu..

2009-08-17 @ 21:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0