Idag..

Ska jag lämna Amanda i 2 timmar.. Igår var det 1 timme.


Jag sa Hej då Amanda skrek mamma snälla kom tillbaka, lämna mig inte mamma. kom tillbaka.

Hur mina ben  klarade av att fortsätta gå ifrån henne vet jag inte men mitt hjärta sved till ordentligt. Ville bara gå in o hämta henne igen..



Sen när jag kom tillbaka var dom ute o lekte o efter ett tag såg jag Amanda, o hon grät som bara den. O då fick jag dåligt samvete o frågade om hon gråtit så här sen jag gick?? Men det hade hon inte,hon började gråta när hon såg mig komma.


Idag ska jag gå innan fruktstunden o komma tillbaka när hon ätit lunch. Får se hur de går..

Men jag ska springa över till arbetsförmedlingen igen så fort jag lämnat henne o ställa mig i världens längsta kö.

Igår fick jag ställa mig på kö på nytt då jag missat en grej o fick kö lapp nr 137. Nr visaren stod på 47.. Så jag gick igen..   ;-)

Sen hoppas jag att jag hinner hem o gå ut med hunden innan jag hämtar Amanda så slipper jag böka med vagnen o hunden när Amanda är trött..







Kommentarer
Postat av: Christina

Förstår precis hur du mår, men det går över, jag lovar, Amanda kommer alla gånger att trivas jättegott på dagis och de dagar hon inte får gå dit kommer hon säkert att tjata på dig, men du får ni passa på att njuta dessto mer av varandra. Vi syns på lördag, kom i tid, senast kvart i 4. Har fixat mat som jag vet att du äter. // Kram Christina

2009-08-27 @ 08:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0