Precis som jag sa....

Att dom skulle lägga näsan i blöt med en gång. Jag tror jag ska dra in ett gäng som ska lägga näsan i blöt jag med?
 
Men dåfår jag väl skit för jag blandar in personer som inte har ett skit med saken o göra. Precis som i detta dilemma. Men ni kan sitta där borta i _ _ _ _ _ _ _ o fortsätta. Jag lägger ner allt som har med er o göra. Men alla i bloggen var uppmärksamma på en sak!     JAG BÖRJADE INTE MED DOM DENNA GÅNG!!!!!


Men nog fan blir de mitt fel sen ändå, men va fan jag är van. Bring it on!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Konstigt. HAR jag missuppfattat något här eller? Vems blogg är det som är kommenterad? Kanske att de personerna kommenterar efter vad du har skrivit. Lite konstigt att läsa om hur du försöker skylla ifrån dig på andra.

2008-09-09 @ 17:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0