Snart...

Kommer Michael hem =)


O jag har skurat köket 5 ggr.. Kommer få skurmani nu! Fy fan va gott de medlet från Fredrik luktar, samma sak tvålen.. *mmm* Den springer jag o tvättar händerna med ett par ggr extra varje dag bara för o få lukta *haha*


Någon störd graviditetsnojja jag fått???

Nu har jag dammsugit vardagsrummet o köket o skurat köket 5 ggr. =) Ska Plocka lite på skrivbordet o sen sätta i gång diskmaskinen efter jag plockat in dagens disk där i oxå om de får plats ;-)


Nej dags o köra igång igen =) Måste lukta på skurmedlet lite till först bara...




en bild på sötnosen




och en på de undrbara skurmedlet som doftar som en dröm!  *OBS* Beroendeframkallande *OBS*

Kommentarer
Postat av: Maria

du får ta det lugnt med skurmedlet!! ;)

2008-10-24 @ 16:34:21
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: jaana

vart har du köpt det? nyfiken

2008-10-24 @ 17:57:51
Postat av: Lindisen

minns när man va gravid och va besatt av städning =)

2008-10-24 @ 19:21:46
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: jaana

skicka till mej med..måste städa här !!! ;-)

2008-10-26 @ 14:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0