Helg...

Äntligen helg. O denna helgen blir en helhelg med Michael. Han har vart borta varje lördag de senaste helgerna.

Amanda sover =) Min lilla ängel.. Efter jag uppdaterat här så tänkte jag att jag skulle börja plocka o sen dra igång o dammsuga.. ;-) Behövs kan jag säga.. Behövs dagligen egentligen med en Amanda i familjen ;-) Måste skura oxå, hatar skitna golv, eller dom kanske inte är så skitna men skura måste man 1 gång i veckan iaf annars är de riktigt äckligt enligt mig. Ska ju inte bli helt svart om man spiller något på golvet o torkar upp de med en trasa. Vet jag flera ställen jag vart på där de blivit så..


Väntar på att min mamma ska ringa, hon har stängt av telefonen ;-) Sover väl..


Nej här kommer bilder..


Hörs sen!!!


Så här provocerar hon oss. (Hon vill gärna stå i soffan vilket hon inte får o då säger vi sitt ner i soffan o då sätter hon sig på kanten ;-) Hon sitter ju så nästa gång man säger till henne låtsas hon som ingenting)




Amanda hitta sin gamla babymössa o satte på sig =)


O bara för min katt är så sur så får hon va med här ;-)
Surpuppan Strumpan!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

hihi busunge tsss...söt hon e ;-)

2008-10-24 @ 12:47:32
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0