Hej!

Helgen har vart lugn =)


Igår var vi ute hos Michaels föräldrar o fikade lite, sen tog vi färjan från svanesund till stenungssund till Anders och fikade en gång till.


Lite bilder...






Trött efter fikat hos farmor o farfar =)



Snyggingen min =) Pillar som vanligt med gps o stereo =) På färjan till Anders!





Min utsikt från färjan =P





en bil på vägen till Anders...




ett träd....





en felbyggd kyrka =P Klura på den ni vad som är fel =)



Några skumma saker ;-)






Amanda gör snyggve min nr 1 hemma hos Anders  =)




Amanda hittade Anders chips skål o snodde självklart några =P




Amanda ute o vandrar i Anders kök!





Snyggve min nr 2 när vi kom hem (käkat isglass o geggat ner hela tröjan)





Snyggve min nr 3 =) Haha






Snyggve igen =)



Nu får de räcks

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHAHA en bil å ett träd haha sååå meningsfulla kort hihi

2008-10-06 @ 11:12:47
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Postat av: Maria

söta minner hon gör =)

2008-10-06 @ 21:04:44
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: Anette

vilka söta bilder!



nej, jag sa aldrig upp min lägenhet, som tur var! men jag hyrde ut den i andrahand. nu har jag iallafall lyckats förkorta tiden. först kunde dom verkligen inte lämna den förens i december tidigast, men nu har dom löst så dom kan flytta redan 31 oktober. så 1 november har vi ett hem igen..

2008-10-07 @ 08:34:43
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0