Barnmorskan..

På 2 veckor har jag gått upp 3,7 kg!!

Det har vänt.. Innan gick jag minus men nu går jag pluss ;-)


Allt var bra, förutom mitt blodsocker, va för lågt så hon sa till mig o äta mer ;-) Haha jag äter bara när jag är hungrig men va tydligen tvungen o äta 1 mål mat mer per dag...

Tvilling 1 hade 145 slag/min tvilling 2 125/min. Så han ligger under bror sin ;-) Va knäppt de känns o skriva han o bror :-P



Sf mått idag va 26 :-O är bara i vecka 23. De hade jag med Amanda typ i vecka 28-30!! Men men...


Fick skenor till mina händer idag med... Hjälper de inte med dom så snacka dom om och operera handen, iofs har många i släkten blivit opererade för de. Så jag har väl otur o bli de jag med...


Nej nu skriker Amanda på mig... Hej då!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hah va mysigt med twins!! Jag har oxo opererat handen "Carpaltunnelklyning" .....rekomenderas!

Hoppas skiten går över tills du fått barn! så du "slipper" operera dej. Ha de bra!! kramis

2008-10-15 @ 19:00:22
URL: http://fyhrans.blogg.se/
Postat av: Kristin

Va roligt :) Är det två pojkar? Kram

2008-10-15 @ 20:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0