Ba ba ba ba ba ba...

Amandas nya favvo låt ;-) Kanske inte min men hon gillar miss li verkar de som, lalalalalalalalala sjunger hon hela tiden i låten o dansar o skiner upp som en sol så får stå ut med den låten iaf =)



14.30 kommer Michael och hämtar oss, då ska vi till östra sjukhuset o göra en ny ultraljuds undersökning. Idag med MIN läkare! har aldrig haft en så bra läkare som denna =)

Innan ringde Birgitta och sa att hon skulle komma hit den 18, får vi viska Michael *haha*
Hon skulle iaf ta med ståbräda o kläder o annat skoj till Amanda och så sax så ska hon klippa mig =D Klippa av 1 decimeter eller 2 tror jag!!


Nej nu ska jag ta en kopp kaffe o sen leka med bääää =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0