Onsdag!

Min dotter sitter inne i spjälsängen o leker med täcket, hon är trött men ska ändå va vaken. Men hon somnar till slut. Sitter här vid datorn o mår illa som bara den. Men jag hoppas att det ska ta o försvinna snart, vill inte plågas med illamående hela graviditeten.

Idag står städning på listan, o kanske gå en promenad med Amanda och gå ut o gunga?! Hoppas det börjar regna så vi kan testa gummistövlarna o regnkläderna. Hon gillar när det regnar, hemma hos pappa gick hon ut i linne o blöja i regnet *haha* hon har nämnligen lärt sig öppna ytterdörren så hon smiter.

Nu när vi var där sist så vaknade jag o tänkte va fan är Amanda någonstans? Så gick jag upp då satt pappa uppe o gav henne frukost. Klockan var då ca halv nio. Så sa han att hon kom in till han 5.30 o stod nära nära o stirrade på han, hehe. Men vi fick iaf nån timmes sovmorgon =)


Nej dags o smyga in o kolla om hon somnat, Michael sover där inne iaf ;-)


Ha en bra dag!


Så här äter Amanda våfflor!!!




Söt liten tjej med fot!





=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0