Hej!

Igår åkte vi ut till Michaels föräldrar ute på orust. Grillade o hade det gött :-) Michael städade bilen inför han ska byta in den/sälja den, o sen tonade han o rutorna på Christinas o Bertils bil ;-) Blev riktigt bra faktiskt ;-) Idag är Michael iväg o hjälper Fredrik o koppla in en diskmaskin o fräsa in spottar i någon bokhylla.  Jag ska plocka lite hade jag tänkt mig o dammsuga när lilltjejen vaknat :-) Kan det inte bli tisdagen den 22 juli kl 15.00 nu? Är så himlans nojjig, men inte haft någon "mensvärk" på ett par dagar, men peppar peppar ta i trä! Har iaf börjat må grymt jävla illa igen, spytt 2 ggr idag o 4 ggr igår innan vi åkte. Klarade hålla det vi grillade inom mig igår där ute annars brukar allt komma upp efter ett tag ;-)



Här kommer lite bilder från min mobil!




Amanda min lilla sockertopp!




så här kan man somna om man e riktigt trött :-)




Amanda när vi var på någon skördefest!






En ego bild, som inte läggs upp allt för ofta ;-)



Från höger: Bertil Amandas Farfar. I mitten Christina Amandas Farmor o längst till vänster? Ja du säg vem det är ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0