vecka 30 idag..

Min graviditet - BF Tis 10 feb 2009 Uträkning utgår från dagens datum: Ons 3 dec 2008.
Din graviditet startade Ons 7 maj 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Ons 21 maj 2008 (ägglossningen).
Du är på dag 211 av 280. (75,4%).
Du är i vecka 31.
Du har gått 30 fulla veckor och 0 fulla dagar (v30+0).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tis 10 feb 2009
Du har 69 dagar kvar till förlossning.









Sverker Ek på fostermedicin i Huddinge sa att jag kommer gå max 30 veckor, kanske 32 om jag har tur! Jag är i vecka 30 idag, inge tecken på att föda än så länge =) Jag har fan ställt in mig på 36-37 veckor iaf, vill inte ha dom så här himla tidigt! Så här ska de knipas 6-7 veckor till OM de går.. Men de hoppas vi.


Måste ring försäkringskassan ikväll o inte ta f-ledigt 6 dagar under jul, får Michael plocka ist =) Sen ska jag ringa tandläkaren med o ändra min tid.. =P Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0