Söndag..

Hej Hej!


I fredags var Christina och Magnus på besök o fikade, trevligt! Sen var vi och handlade lite mat, men behöver åka o handla i morgon eller på tisdag igen för dom hade inte allt som behövs till julmaten.


Ska ju göra jansons fresteelse till Bertil och min mosters bacon janson till mig o alla andra som vill ha =) Mkt godare, ansjovis är inget för mig ;-)



I lgår (lördag) var vi hos Dagmar (min läkare) och gjorde ultraljud igen. Båda 2 ligger med huvudet ner =D Det innebär VAGINAL förlossning JIPPI!!!!!!! Hon trodde absolute inte att dom skulle vända sig mer nu för de va inte så mycket fostervatten så dom skulle klara de ;-) Sen sa hon att hon trodde jag skulle gå 34 veckor :-O De är runt nyår! Jag hoppas banne mig på 36-38 veckor!


Iaf efter läkarebesök åkte vi ner till småland. Åt mat när vi kom fram o sen körde Michael mig till Birgitta =) O jag klippte av 14 cm av håret o lite uppklippt =) Plus att jag tunnade ut de som fan! Helt underbart, håret går fortfarande till typ bh bandet så de syns inte att jag klippt mig men jag känner verkligen skillnad, tycker de e skit kort nu ;-) Stannade hemma hos henne till 22.30 sen kom Michael o hämtade mig igen.


Natten tills idag var inget skoj, Låg vaken flera timmar med värkar. Trodde allvarligt att de satt igång men efter ca 2 timmar bara slutade de. ?! Kanske var en annan typ av förvärkar mot va jag haft innan? Har iaf haft sjukt ont i bäckenbenet sen igår, känns som könsorganet ska sprängas i 1000 delar *haha*


Idag var vi hemma hos Marianne och fikade, sen hem till Jimmy,Hanna och Isabelle o bytte julklappar. Amanda fick en barbie med en häst och en my littleponny bebis som man kan kamma o mata (rätt stor typ som en nalle) men dom gillade hon inte så värst där. Men nu när vi är hemma har hon gått runt med ponnyn o matat den o grejjat o donat massor. Sen åkte vi vidare till Hyltebruk till min mamma. Norpade åt mig hennes kofta *hihi* O så fick Amanda ännu mer julklappar, en docka och en pyjamas =)


Och 1 svart sopsäck med julklappar till mig, Michael och Amanda fick vi med oss hem från pappa. Så på julafton blir Amanda överöst med klappar =) Hehe..



Nej nu ska jag ta o fixa lite.. God natt på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0