Kaffe..

Nu sitter jag o dricker en kopp kaffe i lugn o ro. Amanda gick o la sig nu en stund.

Tänkte jag skulle ta o slänga in en maskin tvätt. vet inte om vi ska handla idag, får se om vi orkar. Alla är väl o handlar idag och i morgon. Bäst är o åka jätte tidigt eller precis innan stängning. ;-) Michael jobbar idag, skulle egentligen vart ledig men han hade lite saker o fixa. Mer blir de väl nästa år kan jag tänka mig när han blir delägare..





Nej nu ska jag in och avbeställa nästa månads paket för klädklubben Amanda är med i. Eller jag är med i den för beställer inget i hennes namn. Man vet ju själv vilken mamma man hade som satte en i skulder. O de tänker jag aldrig utsätta Amanda för..











en väldigt trött tjej i bilen på väg till småland. Hon somnade strax efter kortet...






Jul granen med julklappar.. Har skyfflat in ett stort berg med julklappar bakom granen för annars snor Amanda dom ;-) Men ligger dom nära grenarna så rör hon dom inte för granen är shrhrhrhrhhrchc.. <<<8hon fräser som en katt åt den) Haha..


Nej in o avbeställa sen försöka ringa Tess!!!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Tänkte bara, ni vet att maxi är öppet till 23 nu idag och imorgon! :)

2008-12-22 @ 11:28:32
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: anne

fy vilken nostalgi jag fick när jag såg bilden med alla julklappar under granen=)

men mina föräldrar var tvungen att gömma julklapparna för jag tyckte inte att granen var hemsk så jag gick och öppnade allihop, även de som inte var till mig=) minnen=)

2008-12-22 @ 19:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0