Kaffe över telefon ;-)

Japp. Suttit i 56 min och druckit kaffe o snackat med mamma i tel =) Trevligt... Nu tänkte jag att den 4 koppen med kaffe skulle drickas framför en stunds bloggande.

Amanda sover och är feberfri =) Skönt! Nu återstår bara prickarna hon fick men inte många kvar av dom heller.

Till helgen ska jag ta kort på bilbarnstolen vi köpte till Amanda när hon bytte från babyskydd o sätta ut på blocket. Typ bara använt den 3 mån.. Går inte ha den fram för man ser inget om man kör för den är så klumpig så använder min systers barns gamla stol ;-) Tänkte sätta ut den några hundringar mindre mot va alla andra tar så går den snabbt. :-)
Vi kommer typ förlora runt 2000 på stolen men den används ju inte ändå. Dock inte kunnat sätta ut den innan för Michael slarvat bort en spärr till den men när han städade garaget hittade han den så nu är den komplett =)



Vad har tisdagen att erbjuda? Ingen aning. Vi tar dagen som den kommer, Michael kommer hem senare idag han skulle till banken o fixa nåt ;-)


Vet ni vad? Jag har bestämt mig för o klippa av mig håret =) 15 cm ska jag ge mig på. Bara be Birgitta klippa av 15 cm rakt av sen finns ingen återvändo! Är så trött på mitt hår, alldeles för långt.. Haha sen efter klippningen kommer jag klaga på att det är alldeles för kort.. ;-) Ska ändå dit i helgen o hämta en ståbräda till Amanda o haka på tvillingvagnen sen...

Nej nu är de dags o kolla runt lite innan världens sötaste Amanda vaknar ;-)


Hej då.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0