Julpyntat hemma hos familjen A & B

            

Bild 1. Köket, dock förra årets fula panelgardiner, nya kommer på posten den 10 december.. ;-)

Bild 2. Adventsljusstake och Amandas snögubbe med datum till julafton

Bild 3 Fönstret i vårt sovrum, samt Amandas obäddade säng ;-)

Bild 4. Fönstret i Amandas rum.

Bild 5. Vardagsrummet och Michaels katt..


Idag ska vi åka till bvc med Amanda, få spruta med vaccination. Så natten blir nog rolig med feber o gnäll ;-) Men de är härligt. I natt gick hon upp kl 02.30, klev ur sängen o skulle upp. *Haha* Men hon somnade snabbt om igen när Michael la ner henne..

I helgen ska Michael koppla ur airbagen har jag bestämt =) Så vi kan ta med Amandas utdragssäng från pappa när vi åker ner. O så blir Amanda en helt underbar unge i bilen när hon får sitta fram med sin pappa =) Iaf i s80 vi hade innan.

Igår fick vi tillbaka pengarna från sjukresor, den dagen jag åkte till sthlm i september, har tagit tid de där...

I morgon ska jag till östra sjukhuset igen ;-) Göra en CTG kurva och sen besök hos barnmorskan. Inget ultraljud denna veckan, så Dagmar (min läkare) var nojjig o satte in ett ctg bara för de. Brukar göra ul varje torsdag men blir inget denna evckan men hon har satt in mig extra på måndagen så de e nog rätt lugnt.. ;-)

Förresten.. När börjar man tvätta bebiskläderna?? Känns som att vecka 30 är för tidigt?! Kanske bara jag som tycker de.. Påtal om kläder så måste jag ner till F-torg efter BVC o hämta ett paket från ellos som legat där 1 mån typ, hatar när dom skickar de dit, bättre o hämta på OK, går betydligt fortare..

Nej nu ska jag sätta på mer kaffe o sen leka med Amandas hund :-P En hund som går o skäller o hon älskar den, sätter den i dockvagnen o bäddar in den med filtar o så :-)


Hej då!

Kommentarer
Postat av: Monica (Alice mamma)

Vi har en likadan kökslapa som er ^^, fast vår ska ner för jag har råkat slå sönder den mittersta lampglaset. :/ Tjusgt ni har det :D

2008-12-03 @ 09:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0