Helg..

Då var snart denna helgen slut ;-)


Igår kokade jag knäck, gjorde ischocklad och marsipan doppad i chocklad. O idag bakades kanel bullar o Michael brände sista plåten ;-) Skulle gjort lussebullar oxå men glömde köpa saffran igår så får bli en annan dag..

Nästa helg är de julbord med Michaels jobb, o jag har fortfarande inte hittat några skor ;-) Hoppas de blir ett bra julbord i år.. Första året jag va på julbord på gunnebo slott va de riktigt äckligt. Dom hade lixom inte ens köttbullar o riktig julskinka! O året efter de va nog halv ok, o förra året ok för mig =)

Magnus sov här från igår tills idag. Maria hämtade han för en stund sen o skulle köra hem han. O Michael gick nyss ut på en promenad till frölunda torg med Amanda. Hon ville gå ut så hon fick sin vilja igenom =)


Nej påfyllning av kaffe sen lite plock sen börja med maten...


Hej då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0