Ge mig lite tur idag...

Jag som haft sån jävla otur det här året kan väl få lite tur? bara just idag.. Säg att proverna inte visar något. Vill inte bli inlagd.. =(


Var hos BM igår högt blodtryck o massa äggvita i urinen, så dom tog prover för misstänkt havendeskapsförgiftning. Dom skulle ringa idag någon gång under dagen o säga om de visade något!


Nu ska jag snart till tandläkaren igen. Får vi se om de är sista året som gratis eller om de som Michaels kollega säger att man får gratis under året man fyller 21 med stämmer.


Sen idag kommer Amandas farmor och hennes lill farbror hit. Nej dags o fixa i ordning sig. PoK

Kommentarer
Postat av: mammanna

jag håller tummarna för fina provsvar... Nu får tråkigheterna vara över.



Kramar

2008-12-19 @ 10:24:44
URL: http://bhugulliver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0