På spårvagnen

På väg till mitt underbara jobb. Jag har världens bästa jobb, att få jobba med människor är verkligen givande. Jag är dock glad att så få kommit på att de är världens bästa jobb, för annars skulle kanske inte jag fått möjligheten att jobba med det.

Men ger så lite och får så mycket tillbaka. Målgruppen är helt underbar!!

När jag började min utbildning hade jag planer på att fortsätta vidare i andra banor, men jag tror inte jag gör det, för mer givande jobb går inte få!! :)

Denna veckan är det lååååånga dagar för min tjej på dagis.. Får så dåligt samvete, iofs lämnas hon inte fören 10.00 och hämtas 17.. Men i morgon är de från 6.30-17.00, stackarn.. Men men bara en dag.. Nästa vecka är de 10-16.30 igen, förutom dagarna jag har jour då börjar hon 6.30- 14.30, om de inte är APT då.. Men men de går, jag va på dagis från 06.00-17.00 varje dag under min uppväxt..

Nog tjatat om det.. Nu ska jag av på järn torget.. Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0