Idag..

ska jag iväg på intervju nr 2 med en personal på boendet. Ska se om dom tycker jag passar där, chefen har sagt ja men personalen måste tycka om mig också :) Allt är tack vare min underbara handledare jag hade under utbildning, jag hade fått mkt bra och referenser därifrån och hon var mkt trevlig sa hon som ringde om en intervju till ;)

Så snart får jag ta tag i att stryka min skjorta för den va jävligt skrynklig! Kör på helsvart idag :D

Amanda var en glad skit idag på väg till dagis, sjöng stojjade och trallade hela vägen dit. Känns så skönt att de ändrat sig det där. För bara 2 månader sen var de en kamp att gå dit, hon hade inte kommit in i gruppen, kände utanförskap och allt var bara pest och pina. Men nu har hon fått massa vänner och allt känns så mkt bättre. Vilket känns skönt då de bara är lite mer än 1 år kvar innan hon börjar i skolan (herrejävlar va tiden går)!!

Det har gått över 3 år sedan våra älskade söner lämnade oss. Folk frågar ofta om de inte är dags för en till, men nej det är det inte. Jag känner mig fortfarande inte redo. När man säger så till dom som frågar får man höra, tänk på Amanda ska hon inte få något syskon?! För de första hon har redan 2 syskon, även om dom inte finns med oss. Ja men ska hon bli så gammal innan hon får syskon i livet då? Ja vadå då? Jag har bara syskon som det skiljer uppimot 10 år och mer på. Och jag har haft roligt med dom ändå. Skit roligt, en storebror som lekte med allt möjligt med mig. Jimmy kunde bygga hur grymma lego grejer som helst, särskilt han och Anders min kusin som ofta var hos oss. Dom där små figurerna man fick i kinderäggen lekte vi med som bara den. Jag har inte tagit skada av det. :) Tvärtom jag har haft en jävla bra barndom tillsammans med Pappa och storebror. Jag hade inte ens en mamma med i bilden, de har jag fått först nu i äldre år. Vilket jag också är tacksam för. Det jag vill säga är att jag skaffar barn när JAG vill, inte när NI tycker! Vem vet jag kanske aldrig skaffar mer, jag har 3, även om ni bara ser 1 av dom så har jag 3! Så jag kanske är klar med avlingsfasen! *sug på den*


Nu ska jag gå och stryka och grejja lite. Hej på er


Kommentarer
Postat av: Tessan

vet dem hur gammal du är?! tror dem du är nån jävla bebismaskn eller???! Dem hade ju KNAPPAST skaffat en till själva om dem varit med om det ni varit med om så jag tycker allihop kan hålla käft, kommer det så kommer det, gör det inte det så är det ju ditt val, som sagt, du har tre barn!

2012-03-22 @ 20:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0