PAIN!

Ja smärta i ryggen, fy fan va ont jag hade igår, måste gå och fixa till ryggen, den har vart pajj sen Amandas sista månader i magen..

Då led jag av foglossning med ischiasnerven i kläm, men de släppte mer o mer men har alltid haft molvärk om jag står för länge...


Och efter tvillingarnas graviditet utan foglossning fick jag sååå in i skogens jäkla ont i svanskotan, så fort jag sitter och belastar så kan jag knappt resa mig upp i mellan åt, vissa har sett hur jag glider ner på sidan i golvet innan jag tar mig upp ;)

Iaf så har jag nu fått en kombo av dessa 2, ischiasnerven är i kläm i mellan åt, och lägger jag mig ner domnar benen.. Ja jag måste kolla upp det, men måste bli av emd min förkylning först så dom inte säger de har med de o göra som dom alltid brukar...


Nu ska jag krypa ner och mysa med mina fina vovvar en stund, Fendi har blivit rätt fet och fått större vårtor? Kanske blir valpar ändå? :)

När vi hämtade hem henne efter parning.. 14 oktober

2 veckor sen...





Igår



Vad tror ni? ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

antingen har hon ätit alldeles för mycket ;) tror allt det är lite bebisar där :)

2011-11-14 @ 17:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0