Måndag kl 03.48

Och jag kan inte sova, så jag tänker inte ens försöka sova om jag blir trött. Ingen ide, får va trött idag helt enkelt.

Sen sist har de hänt en del. det tråkigaste som hänt är begravningen för Rustan vi var på i onsdags, de är en av de finaste begravningarna jag någonsin varit på. Jag ska med ha borglig begravning när jag dör!!!

På onsdag ska jag säga hej då till min älskade fina vovve för ett par veckor. Min älskade lilla Fendi.. Dags o valpa för henne. Hone sååå tjock sååå tjock så... :) Men världens gulligaste ändå. Blir en lång dag i Småland, men dagen spenderas med roliga människor så de går fort tills jag får komma hem igen :)


Jag är glad att jag inte bor där nere, phuuu vilket liv...! Japp syftar givetvis på 1 person, de svarta fåret som är färgblint o tror h*n är vit :P


Nej nu svamlar jag, ska sätta på en film så jag har något o fokusera på till gubben vaknar :D


Hej hej!!

hitta katten!



Kommentarer
Postat av: Maria

jag hittade den!!

2011-11-28 @ 10:25:36
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: Tessan

haha jag me , men det tog någon minut...svart och vit å så söt hehe

2011-12-02 @ 18:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0