Hej!

Efter en helgs arbete och praktik hade jag idag en ledig dag =) Men fick fördjupningen skickad på mail nyss och jag säger bara SHIT! Jag har att göra!!!

Nu ikväll har jag varit på föräldra möte och diskuterat halalkyckling *asg*, samt om utvecklingar och lucia firande m.m. Det bjöds på stenhårda päron och vatten ;)


I morgon är det skolan som gäller, efter den ska jag till graven hade jag tänkt, var länge sen (ca 2-3 veckor sen) =S hinner inte med allt. Men snart ska det fixas med nallar och annat =)

Efter skolan ska jag ÄNTLIGEN till läkaren, allvarligt, jag har stora problem, tror jag valt helt fel utbildning, ska de fortsätta som nu är jag körd i detta yrket inom 10 år! Mina leder värker, jag har inte längre kraft i höger hand, mina knän gör ont, jag kan inte sitta ner för när jag ska resa mig känns de som jag ramlar och sätter mig på svanskotan hugg i svanskotan som går över på 10 sekunder.. Och dessa problem är ju bara början på vad alla andra i släkten har =S Men de ska iaf kollas upp, de har gått för långt nu. Innan har jag lixom ignorerat allt men nu går de inte längre...

Nu en cigg och lite tjöt.. Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0