Ville bara visa en bättre bild...


På den fina bild Maria gjorde för att sedan rama in o ge oss. Jag kollar på den varje dag o mina ögon fylls med tårar för att jag saknar dom och för att Maria gjorde denna underbara bild. Alltid med, Alltid älskade. Just den texten berör mig mycket, för det stämmer så jävla bra..






En i AIL gruppen o jag har börjat prata, hon förlorade sin son 2008 19 år gammal (hon är 50 år). Men hon förstår mig, jag henne, för oavsett hur gammalt barnet är, så älskar du barnet lika mycket. 

Innan idag klappade hon  mig på axeln o sa, idag har jag en riktig skit dag, vill du följa med ut o bara prata depp o kedje röka. Vilket jag gjorde, o de va riktigt skönt att bara prata o fälla en tår, få den bort torkad, få en kram se henne beskriva sorgen, saknaden o smärtan på samma sätt.


Kommentarer
Postat av: therese

åh va bra att du har nån där du kan prata med också, kan ju va jättebra om skolarbetet känns extra tungt en dag! Hoppas och tror att 2010 kommer bli ett bättre år för dig!

2010-01-20 @ 13:46:48
Postat av: Maria

jag visste att ni inte hade en tavla med båda killarna på, och ville så gärna göra nåt till deras födelsedag! och det värmer mitt hjärta att få ge bort nåt så fint! <3

2010-01-20 @ 16:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0