Jag är besviken.

På många. Få vänner hörde av sig igår, och ännu färre familjemedlemmar.

Det känns tungt. Dom kom inte ihåg.

Eller så kom dom ihåg men tror att de är bättre o inget säga för att inte dra upp det. Men där har dom helt fel. ett litet sms, mail, facebook kommentar med 3 ord hade räckt. Tänker på dig/er.

Men ingenting kom.

De enda som hörde av sig var min kusin bittan, kusin barn Lina, Vanessa, Tessan, Jenny o Daniel och min syster Ninni med familj.

Men inte någon annan.

Nu får jag säkerligen massa påhopp för djungeltelegrafen går runt snabbt. Men vet ni? de skiter jag i, jag ska härmed inte höra av mig till dessa på deras dagar längre, för varför ska jag påminna dom om att dom fyller år?


// en mycket ledsen och väldigt besviken Dessi


Kommentarer
Postat av: Christina

Kära du, jag förstår att du är mycket besviken över att de dina inte kunde höra av sig en dag som denna, det är så tragiskt när något sådant här händer och det drabbar ju inte bara er utan alla som står er nära, precis som jag sa på mamma´s begravning när du fick Ängelhalsbandet av mig och du och Michael fick Ängelljusstakarna, det berörde inte bara er utan många i familjerna. Tänker på er varje dag, en sak skall du veta att det var så härligt att få dela dagen med er igår, tror att du kände en värme och omtanke från våran sida, visst var jag orolig att inte kunna komma, man visste ju inte hur vädret var, men allt löste sig. Förstår inte att någon kan låta bli att höra av sig en dag som denna, som du säger, det räcker med "tänker på er" 3 små oprd som värmer mycket. Många kramar till er alla och kom ihåg att jag tänker alltid på er. Kram Christina

2010-01-07 @ 14:15:27
Postat av: vanessa

Tycker att du gör helt rätt. Hoppas du vet att jag eller vi.. ville komma men när inte ens 4 ljuls drivna bilar kommer upp för baken känns det ganska meningslöst att ens försöka. men tack vare dig och det utbrottet jag fick mig här i går har dom nu plogat:-) så ja kunde handla lite mat i alla fall i dag..

hoppas verkligen nikan komma på lördag

bamse kram från hela högen meuller

2010-01-08 @ 01:16:20
Postat av: Elisabeth

Många varma kramar till er!



/Elisabeth med Vendela, Vilda, Vega och Ville

2010-01-08 @ 10:49:44
URL: http://www.zoieli.blogspot.com
Postat av: Tessan

Tänker på er ofta, när tårarna börjar komma så skyndar jag mig att tänka på något annat, för jag KAN göra det, det kan inte ni, och när jag inser det så får jag ångest för att jag gör det, det är inte lätt att försöka tänka på de små liven utan att bli ledsen, så jag kan ju knappt föreställa mig hur ni har det, bara för att det gått 12 månader sedan de föddes så känns det ju säkert som igår för er.. många kramar från oss...

2010-01-09 @ 19:54:38
Postat av: Lina

<3

2010-01-25 @ 13:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0