AIL PLATS!!!

Yes jag fick en plats..
utbildningen kortades ner med 1 år, o jobbar man bra kan man sluföra den på 7-9 månader =)
AIL betyder Arbets Intigerat Lärande.
Jag kommer få arbeta 1 år med en handledare som utbildar mig i yrket samtidigt som jag får en del uppgifter o göra men inte alls samma plugg som innan =)
Så behövde bara 1 vecka i riktiga studiehall skolan för att i morgon påbörja det här. Dessutom när den är slut så har man 1 års yrkeserfarenhet i bagaget vilket leder till att man lättare får jobb.
Är så glad att jag kom in på denna!!! Min motivation i studiehall va inte direkt på topp, funderade p o ge upp efter första dagen så fick jag detta besked i torsdag o fick motivation till 200% =)
Hej hej!!!

Kommentarer
Postat av: Christina

Lycka till, behöver du hjälp med Amanda så hör av dig, du vet var jag finns och det är bara att slå en pingla så kommer jag och hjälper er. Tyvärr hade jag inte tid att stanna och dricka kaffe idag, jag hade varit borta hela dagen och var trött, bilen var full med grejer från Maria, men vi får ta kaffet en annan gång // Kramar till er alla <3

2010-01-17 @ 21:53:48
Postat av: vanessa

heja dig dessi :-) kämpa på, du fixar det och kommer gilla det med tror jag.. :-) 1 år i detta fallet kommer gå super fort. du e toppen duktig.

kram från oss

2010-01-18 @ 00:40:25
Postat av: Emelie

Gud vad jag är glad för din skull! Härligt att höra denna kämpaglöd trots allt elände!

2010-01-18 @ 08:57:16
Postat av: Ann-Christine

Vad roligt för dig :) Hoppas nu bara att du får en handledare som du trivs med :) Kram <3

2010-01-18 @ 09:49:59
Postat av: Jelika

Grattis! Är glad för din skull!

2010-01-18 @ 10:17:04
URL: http://jelikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0