Hemma...

Nu är vi hemma igen, har varit i småland och firat jul. Men det var nog sista gången det blir jul där nere ;) Var ingen trevlig stämmning för 5 öre pga av en sur sak :)


Amanda är mer än nöjd, hon fick så mycket julklappar att hon inte orkade öppna alla. haha..


Hon fick:

En ladugård
Massa playmobil gubbar och djur
Målarböcker
Läroböcker
Pennor
Te set
Kundkorg med mat och plast grejer
Keybord med microfon
Pongo hundar ( det var de bästa, särskilt pongo valpen)
Ladgårdsdjur
Lego
Godis
Sockar
Trosor
Tröja
Pyjamas
Docka
Glassbil som låter som fan
Hamburgare som åker och låter
Påslakanset

Och mycket mer..

Tur vi tog takbox på bilen annars hade vi inte fått hem allt ;)

Jag fick massa saker jag med, handdukar, salladsbestick i silver, parfym, klocka, ring, ÄNGLAR (samlar nöd), chocklad, leggins och tröjor.

Michael fick som vanligt av Pappa och Hanne sina samlar glas Lasse Åhberg, lite synd bara att dom bytt design på förpackningarna, manchester knappar, tidning, chocklad...

Och så fick vi en Micro och en kaffekokare av Jimmy :D Tack storebror <3

Är iaf oerhört skönt att vara hemma igen...

Nu ska jag fortsätta ha deppkväll, tankarna är hos mina söner, vad som skulle vart, reaktioner m.m.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0