Wow..

Vilket skillnad det blev!! Hittade nyss mina glasögon, ser ju bra helt plötsligt =) Blev sugen på att blogga lite för omväxlings skull.


I Söndags var vi på killarnas grav och gjorde fint, hade med Bimbo och tog lite kort.  Idag börjar jag känna mig bättre, hostar knappt rösten börjar komma tillbaka så i morgon börjar allvaret igen.

På fredag ska jag iväg till Jennica och gadda mig, PAIN! På 2 skulderblad, blir en skön natt efter det =P



Får räcka för idag... Hej hej

Det har kommit till en hel del gravar under 1 år, därav många barn..



Efter 20 foton ville inte Bimbo vara med längre!


Smulan har blivit foster mamma <3 Fast hon tycker Simba e grymt jobbig när han bits o bråkar med henne =)

Kommentarer
Postat av: tessan

Det gör inte så ont som du tror, sticks lite ibland på vissa ställen, nästan som om det killas fast det gör ont hahah svårt att förklara, å jag kände inte av nåt på natten faktiskt, tror det blir värre andra natten sen, men det värsta är när det börjar klia, å man får inte klia :-)

2010-08-24 @ 11:35:22
Postat av: Jelica

Jag vill oxå tatuera mig men får vänta tills jag börjar jobba. Skall ha en i nacken och så småningom skall även grabbarnas namn få pryda min kropp/rygg :)

2010-08-24 @ 13:51:14
URL: http://jelikas.blogg.se/
Postat av: hanna

fina kort=) kul stt du ska tatuera dig=)

2010-08-25 @ 21:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0