Bilder + lite uppdate..

Amanda går på dagis nu varje dag från 9-14.. Är tomt hemma de sista 2 timmarna men dom går fort..

Hon har gråtit varje dag jag lämnat henne där o när hon vinkar i fönstret skriker hon i mellan gråten: Snälla mamma kom tillbaka, lämna mig inte. O jag får sånt mega dåligt samvete. Jag tänker hemska tankar.

Tänk om de är sista gånge jag ser henne o hon dör, ska de då vara det sista hon tänker, mamma lämnade mig här för o dö.

Ja ni ser ju hur mina tankar går. Men jag har blivit en sådan där hönsmamma sen Kevin och Robin dog, jag skyddar Amanda för minsta lilla, när hon ramlar o slår sig lite lätt uan att det blir en skråma kan jag bli hysterisk. Men jag försöker låta de försvinna, men de är inte lätt..


Här är Amanda på väg till dagis idag på morgonen!






Gissa vem som gjorde detta fina brännmärke i min panna för ca 2 veckor sen?

Amanda..

Jag vaknade av att min sänglampa med en glödhet glödlampa låg o fräste i min panna. Ja god morgon lixom. Eller snarare ond morgon. Skärmen hade ramlat av o Amanda "råkade" välta lampan rack i sin mammas panna.. Eller om hon gjorde det med flit det vet jag inte.. ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0