Amanda är fortfarande sjuk..

Ja, hostar o rosslar med feber o snuva.. Mammas lilla guldklimp..


Idag har Michael vabbat för första gången ;-) Jag var på möte hos arbetsförmedlingen från 10.00-12.30 ca. Inte en enda minuts paus fick man, men det gick bra ändå. De finns värre saker att gå igenom..


Michael har satt ihop den bärbara datorn så jag sitter i soffan o bloggar nu.. :-)


Nu ska min älskade sambo ge sig ut o jogga en runda och jag ska ut o röka lite snabbt för att sedan bege mig in i duschen.

Men jag uppdaterar säkert mer senare eller i morgon..


PoK // DeA



Kommentarer
Postat av: Christina

Snygg hatt, men en aningen stor bara ;)

Hoppas Amanda kryar på sig snart, hur gick det på arbetsförmedligen? Kram Christina

2009-09-01 @ 21:19:52
URL: http://christinabengtsson.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas hon blir frisk snart!

2009-09-01 @ 21:32:25
URL: http://byggmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0