Jag ljuger för folk...

Fast det kanske är normalt?

Många frågar hur mår du? Innan svarade jag sådär, men fick då blickar som sa *har du fortfarande inte kommit över det?*

Så jag har börjat ljuga för folk, när dom frågar hur mår du? svarar jag jo det är bra o lägger till ett falskt leende.


Sen är de inget mer med de..


Vissa som frågar svarar jg helt ärligt att jag mår sådär, o känner då ingen skam för att jag ljugit.


Vissa gånger svarar jag bra för att jag mår bra, men får senare så dåligt samvete för att jag mår bra, för helt bra mår jag inte. Jag kommer alltid må dåligt över detta, men jag lär mig leva med de mer o mer. Men ja ni förstår säkert hur jag menar!


Nu ska jag ta mig samman o sätta igång o städa innan Pappa och Hanne kommer på besök =) Amanda skröt på dagis att morfar kommer med choklad äggen sen :-) (KINDERÄGG)


Ha en trevlig helg.. Hej




Kommentarer
Postat av: Therese

När JAG frågar hur du mår så menar jag förutom att du mår skit pga det som hänt, för jag VET ju redan att du mår skit pga det, men sen kan man ju va förkyld också.. :-) Själv vet jag inte hur jag ska klara julen utan pappa å jag tänker på honom vareviga dag, det är inte alls samma sak som att förlora sina barn, men ont gör det...kram kram

2009-11-20 @ 15:45:07
URL: http://ttthelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0