Vart tog alla vägen?

I början efter Kevins bortgång hörde precis alla av sig, flera sms per dag, folk ringde o ja dom hörde av sig.

Men efter begravningen har det varit tyst. Inga sms, inga telefonsamtal. Bara Mamma som ringer flera ggr per dag.
Det känns som att folk tror att allt är över efter begravningen, men de är nu vår resa startar. Nu ska vi lära oss leva med den stora saknaden, som gör så fruktansvärt ont. Ja de kallas sorgen.

Jag har fått mkt kritik här på bloggen om att jag tycker kommentarer från folk som dom jag skrivit är mer sårande än välmenade för mig, så har därför valt att inte låta vissa kommentarer synas, utan dom raderas ist med en gång. Att folk inte kan acceptera att jag inte vill höra dessa ord är visst svårt, utan dom måste mata på med sin tykiga ton för o trycka ner den som redan ligger ner ännu mer! Tack!


Idag har jag varit hos vetrinären med Blixten. Fick sin spruta och klippte hans klor. =) Han skrek som en stucken gris där inne men de gick med mutor o klippa klorna.

Om en stund kommer Ann-Christine hit o ska passa Amanda medans vi ska iväg. Ska på samtalskväll på föreningen idag, o hoppas att vi träffar Jenny o Daniel där, men de gör vi säkert för dom skulle dit dom oxå ;-)

Nu ska jag ta o sätta på lite kaffe o sen ta en cigg i lugn o ro, Michael lägger Amanda just nu så passade på o skriva i mellan.

Ha de bra...



Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas ni träffar dem :)



2009-03-10 @ 16:27:02
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: Jelika

Kommentare är aldrig kul och även om de är välmenade kan de bli så fel. Jag håller oftast tyst istället när jag inte riktigt vet vad jag skall säga.

Jag fick en sådandär dum kommentar när jag fick mf i oktober. En person sa "det var ju ändå inte planerat så det är ju inte så farligt". Även om de inte är planerat blir man ju ledsen eftersom man har plussat och blir glad.

Jag hoppas ni kommer hitta ett ljus i allt mörker. Kram

2009-03-10 @ 16:29:03
URL: http://jelikas.blogg.se/
Postat av: Christina

Ja det är märkligt att när man behöver dom som bäst så lyser dom med sin frånvaro. Jag tänker ofta på er, men det hjälper inte mycket det förstår jag, men jag vill inte skriva några tykna saker för jag vet hur det sårar, många tror att orden dom säger är välmenta men det är precis tvärtom. Ha det så gott du kan och du vet var jag finns om du behöver prata av dig // Kram Christina

2009-03-10 @ 17:49:17
Postat av: Vanessa

tänkte ta en boll vända med dottern på fredag.. om du vill.. så säg till, eller känns det för svårt för dig att jag har hulliganerna med?

0707-385896 posta inte detta inläger pga mitt mobil nr

kram

2009-03-10 @ 19:43:17
Postat av: Anna

vad tråkigt!



Hoppas iaf att d har några vänner som håller kontakten och finns där för dig.



Många kramar

2009-03-10 @ 22:27:08
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Gry

hei.

ja så stilner alt,man må sjekka om telefonen har gått sønder i blandt,mistet summetonen.

Synest dere er kjempetøff som deler sorg og hverdag med alle oss her ute. Håper dere føler at det er en hjelp selv med våre små linjer til dere,og jeg fatter ikke at andre i det hele tatt kan tenke på å rettlede og komentere når man ligger nede alerde. Men det er vel slik alle vi som har himmelbarn desverre opplever. Men vi "får tilgi dem,de vet ikke hva de gjør" sier jeg.

Tenker på dere med mange varme tanker.

Klem fra Gry

2009-03-12 @ 19:49:26
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Det är din blogg så du får bestämma hur du vill göra med kommentarerna!

2009-03-18 @ 16:17:50
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0