Piano...

Japp det spelade Amanda igår hemma hos farmor o farfar. Skit kul tyckte hon de var ;-)

Här kommer en film när hon spelar med Farbror Magnus ;-)

OBS! Michaels mob kamera är inte den bästa ;-)



Ja igår var  vi som sagt ute på orust o hälsade på. Trevligt!  Sen åkte jag o handla o Michael åkte till Anders o hämtade grejer.. Magnus åkte med oss hem igår o sitter nu o spelar xbox ;-)

Igår när vi kom hem bakade jag bullar till tusen, hela frysen är full.. ;-) Så nu behövs de inte bakas på ett tag..

Igår hittade jag en video i min mobil på Kevin, när han ligger o hickar. Fy vad jag grät igår. jag vill abra ha ett svar, ett svar på vad de är som händer när man dör i plötsligspädbarnsdöd. De är fortfarande ingen som vet. Pengar till deras forskning kommer jag verkligen o skänka, delade ut lappar på kevins begravning om att man kan skänka till deras egna insamling oxå. Skulle bett folk satt in pengar på deras insamling ist för o köpa blommor till begravningen men ja de kom jag på för sent... 

Nej, nu ska jag dricka kaffe o pussa på tokfian... 


Här kommer lite bilder från Michaels mob... Och om sagt inte den bästa kameran ;-)

     
       

Kommentarer
Postat av: Maria

då ska ja komma hem oo äta bullar :D

2009-03-07 @ 17:36:59
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: Christina

Tack för goda bullar =) // Kram Christina

2009-03-07 @ 20:02:46
Postat av: Vanessa

Amanda e för härlig :-D

2009-03-07 @ 21:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0