Igår..

Var vi hos Magnus o Helene. Åt hur god mat som helst o massa annat onyttigt ;-) Vi fick baconlindad fläskfilé med potatisgratäng till middag o sen massa godis o chips o dipp o kaffe o massa cider tryckte Helene i mig :-P

Amanda lekte av sig ordentligt igår med Vanessa och Isabelle. Kul hade hon, hon somna på stört i bilen o sov till 8 idag på morgonen. Dit får vi åka fler ggr.

Har nyss vart ute en runda med Blixten, vi sprang massor o då blev stackarn trött o satte sig ner o flåsa. Haha Kan ju säga att jag flåsade lika mkt vid de laget ;-)

Maria kommer hit om ett tag o ska passa Amanda så jag o Michael kan åka o handla lite o så ;-) Hon tjatade om Maria så jag sa till Michael att han kunde ringa o kolla om hon ville passa Amanda lite så kan vi passa på o handla. Hon kommer bli glad när Maria dyker upp.


Nej nu ska jag plocka lite o sen ut och röka.

// DeA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0