Hej!

Idag gick jag upp 06.03 o då var kaffet klart =) Mamma är uppe tidigt på morgonen =)

Idag händer inte mkt. Michael ska iväg o träna med Leif runt 2 sen ska vi väl laga mat, ska även passa på o dammsuga o grejja lite idag om jag hinner o orkar!

Mamma gick o la sig en stund nu och Amanda ska sova middag. Själv passar jag på o sitta här, gjorde mig en kopp te nyss som jag ska dricka =)

Det är snö överallt här =) Sen jag började läsa Melissas blogg ser jag positivt på alla väder som folk inte gillar.

Snön är ängladun från alla små änglabarn som busar uppe i himmlen!

Regn är tårar från alla änglabarn när dom gråter för dom saknar sina föräldrar!

Mammas små älskade pojkar har busat med alla änglabarn i natt =)

Och snälla människor som hör av sig o skriver: Usch jag hade aldrig klarat av det du går igenom, förstå en sak, bara en sak! Jag har inte haft något val, o ska jag ge upp o ta livet av mig o få alla människor runt omkring mig o känna den stora saknad o sorg som jag känner för Kevin o Robin?

Svar: Nej, jag kan inte de, och Amanda behöver oss här på jorden. Men tro mig, jag har många ggr tänkt den tanken, att en av oss kanske borde finnas hos våra pojkar, men inser snabbt hur andra människor kommer må dåligt om de skulle ske, o så dåligt önskar jag inte ens min värsta fiende att må. För de gör ont, jävligt ont.

Man ska inte behöva begrava sina barn, det är barnen som ska begrava oss, sina föräldrar!


Tänk o kunna få hålla er en sista gång, bara en liten stund. Den stunden finns inte, kommer adrig att finnas igen. 

MEN JAG ÖNSKAR DEN FANNS!


Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kramar

2009-03-27 @ 14:12:34
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Ann

Kämpa på som ni gör redan det är jätte bra. Det är hemskt att begrava sin förälder med kan jag lova det är hårt och jobbigt. Man önskade att det aldrig händer. Men kämpa på som ni gör ni är jätte duktiga som lyckas så bra även om det är svårt och jobbigt. Kramar Ann och Josefina (anniii på fl)

2009-03-27 @ 16:45:39
URL: http://josefinasmamma.blogg.se/
Postat av: Christina

Hälsa mamma, vi syns i morgon // Kram Christina <3

2009-03-27 @ 16:49:00
Postat av: killcraig

tänker på er, tack för bilbarnstolen kram

2009-03-28 @ 09:53:11
URL: http://karlssonjimmy.blogg.se/
Postat av: Lina

Tänker på er .. Kramar om

2009-03-28 @ 16:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0