Hej!

Idag har vi inte gjort så mycket. Börjat läsa i boken jag ebställde från spädbarnsfonden. Plötslig spädbarnsdöd heter den. Är andra familjer som berättar om deras tid innan o efter allt hände, samt en kurator som mött familjer som vart med om de.

Innan idag cyklade Michael iväg på min cykel o handlade med Amanda ;-) De va sket kul tyckte hon, hon skratta hela vägen till affären. Medans dom var o handlade gick jag ut med Blixten.


Här kommer lite bilder...

Amanda


Amanda


Blixten


Blixten hittade en pinne som han hellre ville ligga o gnaga på än o gå ;-)

Kommentarer
Postat av: Vanessa

vad skönt det låter med en cykel tur.. har ju 25kg kvar att gå ner så de borde jag med kanske göra.. frågan e om ja får upp min feta r-v på en cykel :-D

Kan tänka mig att Amanda måste älskat det... :-D

kram

2009-03-17 @ 23:57:11
Postat av: Maria

oo va roligt =D Jag förstår att amanda tyckte det va skoj! =)

2009-03-18 @ 19:46:13
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Amanda ser riktigt stolt ut där hon sitter på cykeln och likadant med Blixten, det var inte så lätt att få honom att gå med förstår jag.

Har du kollat när jag kan få "röva ut" dig en dag??? Du kan ju sms:a mig om du vill. Ha det gott // Kram Christina <3

2009-03-18 @ 20:40:57
Postat av: Anonym

Nu har jag uppdaterat=)inte mycket att skiva om, dags för dej med att uppdatera=)

2009-03-18 @ 21:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0