Hej!

Igår kväll kom Maria hit o vi spelade lite xbox o sen monopol =) Jag vann ;-) sist förlora jag.. Denna gången va de Michael som förlorade. Där fick skrytmånsen ;-)

Igår fick vi ett kort från spädbarnsfonden. Det var en minnesgåva från Maria. Hon har skänkt pengar till Robin och Kevins insamling. Det värmer verkligen o få ett sånt minnes kort. Det visar att folk bryr sig.

Tror inte många släktingar m.m kommer skänka pengar till deras insamling faktiskt. För nu efter begravningen är slut är det absolute ingen som hör av sig o ingen vågar prata om Kevin o Robin längre.

För det är verkligen helt tyst!
 
Det är nu man ser vilka som finns där för en när allt det svåra börjar. För de började efter begravningen. Jag ska lära mig leva utan mina barn. Jag kan aldrig mer se, röra eller ens hålla mina små pojkar mer. För dom är borta. Jag har bara minnen kvar, o en stor smärta. Och det ska jag lära mig leva med, inte glömma o leva vidare som många verkar se de. Nej jag kommer nog alltid att gråta, jag kommer alltid ha ett stort svart tomt hål som aldrig kan fyllas upp med annat. Men jag ska lära mig hantera det svarta hålet o leva med att det finns där. Det tar tid.. Låååååång tid...

Maria sov ögver igår, vi drack ju baileys till monopolet så hon kunde ju inte köra hem. Amanda var lycklig i morse när hon gick till hallen för där var maaaajaas skor o jacka.. =) Hon älskar verkligen sin faster, o det känns så jävla skönt att Maria finns o alltid ställer upp, hon är en ängel =)

Nu kommer snart Maria,Michael, Amanda o Blixten tillbaka, dom är ute o promenerar lite.

Och nu ska jag plocka lite till så jag så småningom kan dammsuga av golvet..

Ha det bra... // DeA

En bild på flickan som lyser upp tillvaron i mellan våra tårar!!


Kommentarer
Postat av: Christina

Hej kära du, jag förstår om ingen hör av sig till dig efter begravning för det är nu man behöver stödet, vet själv hur det är, även om det var en vuxen som hade gått bort så hade stödet behövts, jag hade faktiskt tänkt att komma in och "röva bort" dig en dag, så vi (du och jag) kunde åka till stan och strosa lite för oss själva, men som det nu är så har jag ingen bil och då blir det lite svårt, men det kanske löser sig någon dag får vi hoppas. Jag skulle vilja gå på stan med dig en hel dag och bara få rå om dig, gå i affärer och kika, samt bjuda dig på lunch, vad säger du om det förslaget ???? Är det så att Michael jobbar snart på vardagarna så tar vi en lördag, så han kan passa Amanda och vi två ger oss av på tu man hand. Har du något förslag vad du vill göra ??? Bio kanske ???? Jag är öppen för förslag från din sida. Vad gäller fonden så kommer jag att sätta in till jul, födelsedag, namnsdagar med mera, men just nu har jag inte haft råd och sedan vet jag ärligt talat inte hur man går till väga, men det kan du visa mig nästa gång vi ses. Ha det gott // Kram Christina <3

2009-03-14 @ 13:24:44
Postat av: killcraig

tyvärr så kommer det inte komma nåt kort från oss, men hoppas en kram kan vara lika välkommen KRAM eller massor av KRAMAR från Isabelle och familj

2009-03-14 @ 13:31:38
URL: http://karlssonjimmy.blogg.se/
Postat av: Therese

jag vi me veta hur man sätter in pengar där, men justnu är det lite tight men så småningom i alla fall... Ha det bra kram

2009-03-14 @ 15:22:48
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Så söt flickan är!!! Läste i ett inlägg att du skulle lösenordsskydda bloggen. Kan man inte följa den då? Skulle gärna vilja fortsätta att läsa din blogg...Den här spädbarnsfonden...vad är det för något?...KRAM!

2009-03-14 @ 19:30:46
URL: http://smulan820.blogspot.com
Postat av: Vanessa

lägg gärna upp en länk till hur man går tillväga med insättningen till fonden.

förstår att folk inte vet vad dom skall säga eller göra.. har man själv inte gått igenom det ni gör kan man ju omöjligen veta hur eller vad man skall göra för att inte göra situationen värre..

jag har inte en J..... aning om jag gör rätt eller fel.. men jag e mig själv och hoppas på att det räcker..

jag vill inte såra någon eller göra någon arg. Ibland klantar jag säkert till det :-) men vet att jag tänker på dig.. hela tiden.



Jag som så många andra främlingar finns här i bakgrunden och önskar dig allt som finns att önska.

bamse kramar på dig och din familj.

2009-03-14 @ 20:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0