Hej!

Nu är vi hemma igen.

I onsdags kom Tessan m.familj och hälsade på. Dom hade köpt en jätte fin tröja o ett par byxor till Amanda. (fast dom inte behövde) Var iaf kul o ses, de har inte blivit så mkt dom senaste åren. =( Vi får skärpa oss Tessan ;-)

Efter dom åkt hem åkte jag till Birgitta, fick med mig hennes gamla vagn hem till pappa som Amanda kan ha där. Riktigt ful men den funkar. Hon åker inte så mkt vagn längre ändå. Sen åkte vi upp till Marianne o jag gav henne en stor orkidé som hon älskar. Hon fyllde år igår nämnligen ;-)


På tal om o fylla år, både jag & Michael fick födelsedags presenter av pappa =P
Michael fick, godis, 1 liter Malibu o ett sket stort kort.

Jag fick massa grejs till toan, o en baileys =P

O Michael fick iofs sin av mig nu med, men de va bara för pappa köpt de till mig. Yttligare en liter Malibu. ;-) Han lär väl tröttna på den :-P

Sen hade pappa även köpt massa cigg till mig på båten så nu har jagh cigg några veckor.

Ja de är väl det som hänt.


Här kommer lite bilder..

Amanda i bilen på väg till Småland



Amanda i den fula vagnen ;-) *ja hon sitter väldigt skumt*


Amanda leker hos morfar



Blixten ute på promenad


Kommentarer
Postat av: Jelika

Blixten är så söt. Blir grymt sugen på att skaffa en valp igen men 5 hundar får räcka för tillfället tills det är dax att para min hund Diva i framtiden.

2009-03-13 @ 20:02:18
URL: http://jelikas.blogg.se/
Postat av: Vanessa

vad rök sugen jag blev nu :-D har inte rökt sedanmars 08 och inte varit direkt sugen nu heller .. beror säkert på malibun hehehe väckte massa gamla minnen till liv från mina tånnår i england..

skönt att ni hadde det bra.

tjejrna från gbg tråden vi skrev i hälsar till dig.. vi träffdes i slottis i torsdags.

kram

2009-03-14 @ 00:31:44
Postat av: Ann-Christine

Vilka fina bilder. Den bilden på blixten blev bra.

Han är ju så söt.

Amanda med för den delen, det lilla charmtrollet :-)

2009-03-14 @ 10:40:39
URL: http://frogspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0