Hej...

Vi gick o mötte Michael och Magnus innan.. =) Blixten (hunden) skulle attackera framhjulet på barnvagnen den första biten hela tiden *haha* Men till slut insåg han att gör man de blir man påkörd.. Bilar o spårvagnar gillar han inte, så nu blir de mer vägar där bilar kör för de måste han vänja sig vid ;-)

Har vart på frölunda torg 2 ggr idag. Först dit o ska hämta mitt paket o handla lite mjölk o bröd. Handlar o ska sen hämta paketet, då måste man ha leg o de är givetvis hemma, så fick åka hem o sen åka tillbaka en gång till för o hämta de där jäkla paketet...

Här kommer lite gamla bilder på Amanda.....

Guuud va liten hon varit....

     

O här kommer en bild på världens bästa o mest underbara Michael =)


Kommentarer
Postat av: Christina

Jag är mycket glad att du har tagit hand om Magnus för mig, känner att jag behöver komma till ro lite själv idag - tisdag - är hemma sedan en liten stund tillbaka, känns inget kul, men det får gå, skall lägga mig tidigt i kväll och försöka sova och gärna en stund till morgonen. Ha det gott och än en gång varmt tack för att du har tagit och tar hand om Magnus // Kram Christina <3

2009-03-03 @ 16:34:50
Postat av: malinm.se

Vilka charmiga bilder :)

2009-03-03 @ 16:40:22
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0