Hej!

Idag har vi varit o pratat med Jutta. Hon är en helt underbar människa. De skulle finnas mer människor som hon. Hon ger och satsar verkligen allt på sitt jobb.

Var skönt o bara få komma dit o prata av sig lite.. Vi pratade även om torsdag då vi ska träffa en annan familj som var med om samma som vi i december.. Kan vara bra o lära känna en annan familj o få prata med..

Maria passade Amanda medans vi var där. Tack =)


Efter mötet där åkte Michael o hämtade sin lillebror Magnus, då Christina ( deras mamma krockat) =(

Så han sitter just nu o spelar xbox 360 vi köpte igår ;-)

Här kommer lite bilder...

Blixten kan vänta med o ta sin levergodis... =)




Amanda gungar på Michaels gamla gunghäst och Maria spelar gitarr ;-)


Blixten kan sitta oxå =)



Och han är duktig på att bita sönder grejer o bita sin matte :-P
Kliar i pysens tänder...



Jutta frågade mig innan hur jags er på mer barn i framtiden.

Jag sa att jag vet inte.. Man kommer gå som på nålar o va livrädd tills barnet är över 6 mån nästa gång.

Frågade henne hur vanligt det är att man drabbas 2 ggr på raken av sådana här saker o de är 4 fall sen 1986 de har inträffat 2 ggr på raken. O eftersom jag drabbades 2 ggr på raken så tror hon inte de kommer hända oss igen, men man vet aldrig..

Nej tanken på mer barn gör mig rädd. Jätte rädd. Det får dröja ett bra tag tror jag..


Kommentarer
Postat av: A-Ch

Han är ju bara för söt :-) Så himla go =)

2009-03-03 @ 10:48:03
URL: http://frogspace.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken söt hund =)



Allt har sin tid!!



Kramar

2009-03-03 @ 11:02:56
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Viktoria

Hejsan.

Har läst igenom större delen av din blogg och mina tårar kan inte sluta rinna. Jag beklagar verkligen sorgen efter era fina söner....



Många styrke kramar



Viktoria

2009-03-03 @ 16:17:17
URL: http://viktoriafilosoferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0