Torsdag!

Vilken raggningsreplik/flörtkommentar jag fick nyss. Skulle gå in i genom ytterdörren o då är de nån som flyttar in som ställt massa lådor utanför vår dörr men jag lyckades tränga mig in o då kom en flintig gubbe o säger:
 
Det var visst trångt där för dig, kanske blir lika trångt om något annat om jag följer med dej in.

Nej tack skulle inte tro de fick han som svar sen stängdes min dörr.. ;-)


Michael cyklade till affären precis innan o är o handlar lite mjöl m.m. Amanda tycker ju om de..

Vi har hunnit mkt idag, igår satte jag upp utebordet o rensade lite i landet och idag har vi möblerat om i vardagsrummet. ÄNTLIGEN! Och Michael erkände att de blev bättre så, precis som jag sagt ett bra tag nu ;-)


Nej nu ska jag spela lite tv spel o sen vänta på att världens bästa sambo + dotter kommer hem =)


Hej då...

Jimmy, så här ser bilbarnstolen ut. Lite figurer o märket syns med, sen är det ett solskydd till som man kan sätta på!
Besafe IziKid heter den!




Vad korthårig min dotter vart ;-)

Kommentarer
Postat av: hanna

usch vilken äcklig gubbe:S

2009-03-19 @ 16:43:04
Postat av: Christina

Fy vilken äcklig gubbe, att dom bara kan med, bläää bra att du sa ifrån och gick in. Hur blev vardagsrummet nu ??? Har du någon bild på hur det blev ??? Ha det gott // Kram Christina <3

2009-03-19 @ 17:32:49
Postat av: Vanessa

villka gubbar det finns :-D men kankse får var glad att han inte följde med dig in hehe

2009-03-19 @ 18:50:53
Postat av: killcraig

skön gubbe

2009-03-20 @ 00:11:08
URL: http://karlssonjimmy.blogg.se/
Postat av: killcraig

behöver fler bilder så börja fota den, måste ändå betala en räkning på 7200kr så tar väl stolen också där i så fall, så maila över bilder till [email protected]

2009-03-20 @ 09:15:51
URL: http://karlssonjimmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0